Alt
Standard
100 bluff shove river - 01-02-2011, 13:24
(#1)
Benutzerbild von maxde88
Since: Jun 2008
ausnahmsweise mal gleiche villain

er hat halt eig nie n A, und ich würd hier sicherlich AT+ valueshoven. Frage is was is besser bet turn bet river oder halt meine line hier. er war sehr barrelhappy, deswegen hab ich mich für die line entschieden. meinungen?

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) ($100)
BB ($140.50)

Preflop: Hero is SB with 10, 8
Hero bets $2.50, BB raises $9, Hero calls $7

Flop: ($20) 6, 4, 9 (2 players)
BB bets $12, Hero calls $12

Turn: ($44) A (2 players)
BB checks, Hero checks

River: ($44) Q (2 players)
BB bets $28, Hero raises $78 (All-In), BB calls $50

Total pot: $200

Alt
Standard
01-02-2011, 17:54
(#2)
Benutzerbild von atditod13425
Since: Nov 2007
wieso checkst du eigentlich den turn? auf den gutshot?
ich würde hier das A anspielen, das kann man immer am besten repräsentieren und viele folden hier wenn sie nix gehittet haben...ich würde aber glaube hier nur den turn barreln, weil meistens er aufm river auch ein weak A nicht mehr folden wird...aber weis nicht was ihr für eine story hattet...
höchstens hände wie kleine und mittlere PPs kriegst du vllt am river raus oder 6x...

Alt
Standard
01-02-2011, 20:44
(#3)
Benutzerbild von maxde88
Since: Jun 2008
auch hier nochmal die antwort von 2+2

yeah the more i think about it i think raise flop is the best option.

my thinking on the turn was that he almost enver has an ace and almost always gives up and im kinda freerolling to hit and if river blanks, i can easily represent a 9 for thin value and bet, now that the Q hits and he bets i think the majority of his range is a queen maybe a hand like TT JJ but that screwed my plan and then i just wanted to him to fold that Q and didnt think about my line. but i still think i can have a lot aces there since why would i bet turn if hes basically giving up and the board is really dry so theres really no point in betting there. the question if i would really shove a whole lot of my aces.
but in retrospect i think i should shove all of my aces there cause im almost never behind and im going to get hero called a fair amount of the time especially with him betting the river.

Alt
Standard
01-02-2011, 22:57
(#4)
Benutzerbild von atditod13425
Since: Nov 2007
interessanter gedanke...wenn der gegner auch soweit mitdenkt dann gut...