Home / Community / Forum / Poker Forum / Poker Ausbildung /

Pokeroffice 5 is comming!!!

Alt
Standard
Pokeroffice 5 is comming!!! - 11-12-2008, 01:12
(#1)
Benutzerbild von Battleextrem
Since: Oct 2007
(Moderator)
hey leutz da es ja die letzten tage wiedereinmal vermährt probleme mit pokeroffice2 seit dem update von PS gibt hab ich mich auf die suche gemacht das problem zu beheben....leider nix gefunden: ....aber ich bin über eine andere intesannte sache gestolpert...so hat pokeroffice vor einen nachvolger rauszubringen(endlich) namens PO5... ich bin jedenfalls sehr gespannt auf den nachvolger und hoffe das sie es endlich hinbekommen das ding sauber zum laufen bekommen sie versprechen jedenfalls viel die jungz,so zum beispiel das jeder der im besitz einer gültigen lizens den nachfolger umsonst bekommt(thx ham ja genug mit po2 durchgemacht),hier der link zur orginalquelle http://www.pokeroffice.com/forum/pok...ffice-5-a.html und hier ein auszug von der entsprechenden seite............................................. ...... On September the 5th PokerOffice will release a Beta containing all the new features we have been working on for the past year. The new version will be called PokerOffice 5. There are quite a few new exiting features and we have tried to add as much of the requested features as possible. We have added a lot of new stats and have re-worked the overlay a great deal to just name a few of the new features. Please read below for the full features list.

To avoid any confusion regarding the new version and how the licensing will work: The new version will be free to anyone who already has a subscription for PokerOffice 2.

Short summary of new major features in PokerOffice 5

- New Look & Feel -

A new modern look and feel for the whole application.

- More Statistics -

A lot more statistics. PokerOffice 5 will contain over 200 statistics to chose from. 3bet, 4bet, fold to 3bet, Aggression frequency, Fold to continuation bet %, 4bet after 3betting % and much much more.

- New Overlay -

A completely new overlay with integrated popup windows. By clicking the new buttons in the overlay you can bring up four popup windows with additional information for each player around the table. The popup windows will appear directly on the poker client. Each popup window has filters so you can filter the data accordingly.

Notes Popup Window: A note taking system integrated with the main PokerOffice application. You can write and read notes from the overlay and analyze them in the main PokerOffice program and vice versa.

Detailed Statistics Popup Window: Will display more detailed statistics for the player you select directly on the table. You can choose from any of the available statistics and also filter the stats on the position around the table.

Starting Hands Popup Window: Shows all the starting hands a certain player has played. Can be filtered for position, preflop raise, limp/reraise, 3bet, etc.

Flop Hands Popup Window: Shows all the hands a player has had on the flop (e.g. Top Pair + Open End Str Draw) and how they have been played. Can be filtered on Bet, Check, Call, Check Raise, 3 Bet, etc.

Overlay color ranges for stats: Possibility to specify color ranges for statistics depending on the underlying value. You can for example specify to show a red color if a player has a preflop raise % above 15 %.

Overlay Table Image: Possibility to chose to only show session stats for your own player to see your perceived table image.

Overlay Mucked Board Cards. Displays the mucked board on the overlay in addition to the mucked cards.

- Fish Finder -

A new player search routine enables the user to search for players from the entire database on certain criteria’s. You can select any of the over 200 statistics and specify ranges to filter out bad (and possibly) good players. Possibility to export users to Excel and text files.

- Plug Ins & Custom Stats -

With PokerOffice 5 you can write your own statistics in the Java Programming language and plug these into PokerOffice. Possibility to share and exchange custom written statistics with other users. Any type of statistic can be written; lets say that you for example would like to see "fold to 3bet when first to bet out on the flop %"-statistic. You can easily write this yourself or find someone with basic knowledge in the Java programming language to write it for you. The statistic can be used in all parts of PokerOffice (main application, overlay, live window, etc). You can also write your own filter to filter out any kind of situation you might be interested in from your database.

- New improved Statistics Engine -

A completely new, rewritten, statistics engine. Features an advanced caching routine that can cache all data and hence only needs to
access the database for never shown data. Hence there is no loading time at all for old data. A LOT faster than PokerOffice 2.

- More filter options -

Extended possibility to filter out any sort of hand on the flop, turn and river. Very specific hands can now be filtered out and analyzed. Now also possible to write your own filters or import filters that others have written, and hence any situation can be filtered out.

- Custom Statistics Tables -

Build and populate your own tables with the stats you select. Fully customizable.

- New Database backbone & structure -

The default McKoi database in PokerOffice 2 has been exchanged for the much faster H2 database engine.

+ A lot more minor features and fixes.
betaadmin is offline

Geändert von Battleextrem (11-12-2008 um 01:22 Uhr).

Alt
Standard
11-12-2008, 01:16
(#2)
Benutzerbild von abgerammelt
Since: Sep 2007
BronzeStar
ich hab die Überschrift ma angepasst...statt Poleroffice steht da nun Pokeroffice...

bitte editiere eine Quellenangabe in Deinen post.

Alt
Standard
11-12-2008, 01:19
(#3)
(Moderator)
poleroffice naja is scho spät link folgt glei

Alt
Standard
11-12-2008, 06:12
(#4)
Benutzerbild von mehr Glück
Since: Jul 2008
WhiteStar
ist aber ein ordentlicher sprung... 3 und 4 werden einfach so übersprungen

da bin ich auf jeden fall gespannt drauf.
obwohl ich eigentlich mit der jetzigen version voll zufrieden bin.

Alt
Standard
11-12-2008, 06:32
(#5)
Benutzerbild von Mike$100481$
Since: May 2008
BronzeStar
Ich werd mir trotzdem PT3 holen PO ist meienr Meinung nach der größte Rotz denn es Softwaretechnisch gitb das ist ja nicht auszuhalten da hat man ne Software und kann se nicht benützen weils se immer abstürzt und sobald man mehr wie 6 Tische zockt geht sowieso überhaupt garnichts mehr,Dreck da!

Spiele mir grad PT3 frei und dann hats das geschiss endlich mal hört sich zwar gut an aber die werden keinen so nen Megasprung machen und wohl auch im Leben nicht an PT3 rankommen!

Normalerweise gehört die Software verboten dafür auch noch Geld verlangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alt
Standard
11-12-2008, 08:06
(#6)
Benutzerbild von RiotAZ
Since: Aug 2007
BronzeStar
Du beschwerst dich hier über die mögliche Instabilität eines neuen Programms, und kündigst an dir PT3 freizuspielen.
Dort wirst du sicherlich auch einige Probleme haben was die Stabilität angeht, aber das weisst du wahrscheinlich.

Ach ja und wieso sollte sowas verboten werden???

Alt
Standard
11-12-2008, 08:58
(#7)
Benutzerbild von Mr. Kodex
Since: May 2008
Instabilität bei PT3?? Also meiner Erfahrung nach und vom hören sagen ist damit ein 20-24 Tabling kein Problem und es läuft immer noch wunberbar Tuckimucki!!
Hab PO noch nicht ausprobiert, hab aber auch keinen Anlass dazu weil Pokertracker ienfac nur wunderbar läuft!!
Greetz

Alt
Standard
11-12-2008, 09:04
(#8)
Benutzerbild von Maasl83
Since: Jan 2008
Bei mir läuft PO schon seit Jahren stabil. Mike ist einfach nur ein PO Hater, da kannst du keinen neutralen Kommentar mehr erwarten.

Bisher waren HEM und PT3 weit in allen Bereichen PO vorraus, aber mit PO5 macht PO nen verdammt guten Sprung und befindet sich (bald) wohl auch auf Augenhöhe mit den anderen Programmen.

Alt
Standard
11-12-2008, 16:25
(#9)
(Moderator)
find mike seine aussage auch wiedereinmal absolut überzogen....sicher haben wir alle mit den macken des derzeitigen office zu kämpfen,,,aber mike transferiert die probleme auch gleich auf die neue version was ich für totalen blödsinn halte und so aussagen wie "es wird niemals" usw sind wohl vorweggenommen da man es einfach noch nicht weiss,weill noch in der testphase....was wiederrum bedeutet das sie versuchen die probleme vor veröffentlichung auszumärzen!!deswege beta testphase...und jeder weis das po2 zurzeit nich an pt3 herrankommt aber wie kann man jetzt scchon behaupten das po5 nicht an pt3 herrankommt wenn po5 noch garnicht auf den markt is??bitte doch bei solchen behauptungen auch den überlegungsweg warum das so sein sollte oder aus welchen grüden dies passieren sollte mit aufsagen

Geändert von Battleextrem (11-12-2008 um 16:48 Uhr).

Alt
Standard
11-12-2008, 16:53
(#10)
Benutzerbild von StAernenklar
Since: Nov 2008
sorry, das liegt einfach am RAM--nicht an der PO, hab auch aufgerüstet und hab nun mit PO null 00000 probleme, wegen hoher resurssen , die das ding braucht