Home / Community / Forum / Poker Forum / IntelliPoker Support /

Auscashen ohne Eincashen geht das?

Alt
Standard
Auscashen ohne Eincashen geht das? - 15-08-2009, 14:39
(#1)
Benutzerbild von Donk a Pro
Since: Feb 2009
BronzeStar
Hey
Ich wollte mich jetzt mal schlau machen, ob man sich Geld auszahlen lassen kann, ohne jemals selber etwas eingezahlt zu haben. Ich hab mich ganz fleißig durch die 5$ von intelli hochgearbeitet *echt klasse sache * und mitlerweile
hab ich genug, um mir davon etwas nettes kaufen zu können.
Bei Auszahlungsmethoden auf der homepage von pokerstars, habe ich jededoch immer nur gelesen, dass das geld irgendwie mit den einzahlungen verrechnet werden soll etc..
Da ich aber nie etwas einzahlen musste, könnte es da probleme geben? Vielleicht habt ihr ja den selben weg hinter euch und könnte mir weiter helfen.
Danke schonmal im vorraus
lg Donk a Pro ^^

Alt
Standard
15-08-2009, 14:46
(#2)
Benutzerbild von Javea420
Since: May 2009
hey,

hoffe das hilft dir weiter : https://www.intellipoker.com/communi...ad.php?t=51653

schönes wochenende

Alt
Standard
15-08-2009, 14:48
(#3)
Benutzerbild von StAernenklar
Since: Nov 2008
also auszahlen ohne einzahlen ist ein kleines problem--- empfehlung :
neteller oder moneybookers, eher sowas.
cashout policyCashout PolicyCashouts are automatically credited back to any and all of the following methods that you have used to make deposits, in the following order:

Cashouts are first processed back to the method(s) used to deposit. Within each deposit method, cashouts are then applied back to your oldest deposit first and your most recent deposit last. Due to changes in MasterCard's policy, we can no longer credit cashouts back to MasterCards.

We apologize if our cashout policy is an inconvenience, but this is a security feature designed to protect our customers against fraud. It ensures that no one can profit from misuse of another's account.

1. Maestro, Solo
When you make a cashout request, we will first cross-reference your request with any Maestro and Solo deposits you've made and will automatically credit cashouts back to Maestro and Solo accounts up to the amount purchased, from the oldest deposit, made with any of these methods, to the newest.

2. NETeller
If you have used NETeller to purchase, your cashouts will then be processed back to NETeller up to the amount purchased, again from the amount of your oldest NETeller deposit to the amount of your most recent deposit.

If your cashout is being applied back to a previous NETeller deposit that was made in any other currency than USD, your cashout will be converted into your NETeller account currency by PokerStars, before being sent to NETeller.

Note: This step does not apply to players in the US, Canada or Turkey. No cashouts will be processed to NETeller in these countries. Please view our Canadian FAQ or US FAQ pages for more information.

3. Moneybookers, CLICK2PAY and ClickandBuy
If you have used Moneybookers, CLICK2PAY or ClickandBuy to purchase, your cashouts will then be processed back to Moneybookers, CLICK2PAY or ClickandBuy up to the amount purchased, again from the amount of your oldest deposit to the amount of your most recent deposit. Please note that CLICK2PAY cashouts may not be available in all countries.

Receiving Your Winnings
If your cashout exceeds the total amount you've deposited that PokerStars is able to redeem, or you've used a method of deposit not listed above, you will have the following options to receive your funds:

•eChecks (only available in US and Canada after an eCheck deposit has cleared our system).
•CLICK2PAY (only available if you have made at least one purchase with CLICK2PAY. Cashouts may not be available in all countries).
•NETeller (not available in all countries)
•VISA (Visa is only available if you have made at least one purchase with a CFT eligible VISA and your cashout to VISA is from $100 to $6,500, (please check with your card issuer for individual limits). Cashouts to VISA will be automatically converted by PokerStars from USD into the currency of the most recent CFT eligible VISA deposit.
•Moneybookers (only available if you have made at least one purchase with Moneybookers)
•ClickandBuy (only available if you have made at least one purchase with ClickandBuy)
•WebMoney (only available if you have made at least one purchase with WebMoney)
•Check in any of the following currencies:
◦US Dollars
◦Canadian Dollars
◦Pounds Sterling
◦Euros
◦Australian Dollars
◦Norwegian Kroner
◦Swedish Kronor
◦Danish Kroner
◦Swiss Franc
•Direct Bank Transfer - your cashout is deposited directly into your bank account (only available in Australia, Austria, Belgium, Cyprus, Canada, Croatia, Finland, French Guiana, Germany, Gibraltar, Guadeloupe, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Lichtenstein, Luxembourg, Malta, Macedonia, Portugal, Reunion Islands, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Switzerland, United Kingdom zeigt es dir--zuerst was kleines einzahlen dass grosse cashout danach

ich würd meine fette BR dazu nützen, das nächste limit anzugehen, bei dir z.B 0,25/0,50 , weil da machst erst richtig kohle und kannst dann den fetten porsche holen (statt dem KÄFER)

jaja, die 0,05/0,10 FL sind ziemlich ergiebig
spass beiseite Mtt´s bringens natürlich auch-----

Geändert von StAernenklar (15-08-2009 um 15:00 Uhr).

Alt
Standard
16-08-2009, 12:05
(#4)
Benutzerbild von Pyraton2210
Since: Oct 2007
SilverStar
Moin,

Jap, dass ist kein Problem, einfach beispielsweise bei Moneybookers registrieren, dein Konto verifzieren lassen und viel Spass mit dienem Geld

Alt
Standard
17-08-2009, 22:57
(#5)
Benutzerbild von DonBlech
Since: Sep 2007
Wenn Du es ganz auscashen willst, empfiehlt es sich, es Dir von Pokerstars direkt auf Dein Girokonto überweisen zu lassen.
Moneybookers oder Neteller eignen sich eher dafür, das Geld weiter an einen anderen Pokeranbieter zu shippen, oder Geld dort zu parken, für den Fall, daß man mal einen Reloadbonus angeboten bekommt.
Aber um Deine Gewinne dem System ganz zu entziehen, kannst Du sie Dir einfach auf Dein Girokonto shippen lassen.
Und nein, dafür muss man nicht erst eingezahlt haben.